Myymälä ja tietoa yrityksestä

 

Tampereen myymälä:

US Eagle Oy
Näsilinnankatu 28 (sisäpiha)
33200 Tampere

Myymälä avoinna:
Ma - pe klo 10.00 - 17.00
La 10.00 - 15.00
Su suljettu

Asiakaspalvelu:
Puh. 050 5724206
armyshop@us-eagle.fi
 

 

Vähän toisenlainen yritys

US Eagle on vuonna 1986 perustettu yritys, jonka toimialaan on kuulunut läpi olemassa oloajan eri armeijoista poistettujen kestävien vaatteiden, jalkineiden ja mitä erikoisempien tavaroiden myynti. Valikoima on laajentunut vuosien varrella ja nykyisin ylijäämän lisäksi siihen kuuluu mm. retkeily -ja vaellus, metsästys, järjestyksenvalvonta yms. vaatteita ja varusteita.

Historia aikajanalla:

1986: US Eagle perustetaan Kalevin ja Kaarina toimesta Satakunnankadulle, jossa toiminta kesti viisi ja puoli vuotta.

1993: Liike muuttaa vanhoista tiloistaan nykyisiin, huomattavasti isompiin liiketiloihin Näsilinnankatu 28:n sisäpihalle

2004: Vetovastuun otti Kaarina, joka on ollut tiettävästi Suomen ainoa tämän alan naisyrittäjä

2006: US Eagle juhlistaa 20 vuotta kestänyttä liiketoimintaa katse kohti tulevaisuutta

2016: Uudet omistajat Jan ja Otto ottavat vetovastuun US Eagle osakeyhtiönä. Uusi liiketoimintasuunnitelma.

2016: Juhlimme 30- vuotista taivalta

2016: Uusittu verkkokauppa

2019: Uusi nykyaikainen verkkokauppa

 

 

Vähän toisenlainen missio

Tarjoamme asiakkaillemme valmiita ja helppoja ratkaisuja sekä mielenkiintoisen ja erilaisen ostoskanavan.
US Eagle on helppo ja turvallinen verkkokauppa tilata vähän erilaisia sekä mielenkiintoisia tuotteita edullisesti ja nopealla toimituksella.
Myymälä sijaitsee helppojen kulkuyhteyksien päässä Tampereella ja verkkokauppa toimii ympäri vuorokauden.
Seuraamme puolestasi yleistä hintatasoa ja hinnoittelemme sen mukaan tuotteemme aina kilpalukykyiseen hintaan.
Meille jokainen asiakas on oikeasti tärkeä ja haluamme tarjota mielyttävän sekä positiivisen ostokokemuksen kaikkina vuorokaudenaikoina.

 

 

Vähän toisenlainen asiakaslupaus

US Eagle lupaa asiakkaiden toiveiden mukaiset tuotteet, ideat ja ratkaisut.

Asiakaslupauksen lunastus tapahtuu neljällä tavalla: palvelut ja tuotteet, henkilökunta ja myymälä sekä verkkokauppa ja some.

1. Asiakaslupauksen lunastus – palvelut ja tuotteet:

- pyrkimys alansa edelläkävijäksi
- monipuolinen ja laatutuotteista koostuva valikoima
- uutuudet ja sesonkituotteet
- asiakas saa tietoa, hyviä ideoita ja useita ratkaisuja

2. Asiakaslupauksen lunastus – henkilökunta

- yrittäjäosaaminen ja asiantunteva henkilökunta
- viitsiminen ja asiakkaan tarpeiden selvitys
- kyky ja halu tarjota asiakkaalle hyvä kokonaisratkaisu, joka on parempi kuin asiakas oli valmistautunut – laadukas, edullinen, asiakkaan tarpeiden ylittäminen
- tuotetuntemus
- asiakkaaseen kontakti aina myymälään tultaessa
- asiakasreklamaatioiden nopea hoito

3. Asiakaslupauksen lunastus - myymälä

- virikkeitä antava, esillepanoratkaisut
- hinnat ja kampanjat näkyvästi esillä
- uutuudet näyttävästi esillä

4. Asiakaslupauksen lunastus – verkkokauppa ja some

- verkkokaupassa asiakkaita kiinnostavat kampanjat
- verkkokauppa helppokäyttöinen ja runsaasti ideoita
- verkkokauppatilausten käsittely välittömästi tilauksen tehtyä
- verkkokauppatilaukset lähetetään asiakkaalle saman päivän aikana, kun tilaus tehdään ennen kello 15.00
- välitysmyyntimahdollisuus (toimitusmyynti), toimitusaika noin 5-30 päivää
- aktiivisesti mukana some – kanavilla (facebook, instagram jne.)
- asiakkaan kysymyksiin sekä reklamaatioihin vastaaminen nopeasti